11 Ağustos 2011 Perşembe

Pati Patii :)

Tekrar Merhabaa :)

Bu gün değişik bir süsleme yapmak geldi aklıma denedim yine beğendim ve yayınlamaya karar verdim bakalım sizde beğenicek misiniz ?

Baş ve yüzük parmağıma paticikler yaptım :) Detaylı görünümleri aşağıda :)

Burda oldukça detaylı çıkmış :) Fotoğraf makinem düzeliyor mu ne :D

Aslında burda hepsini göstermek istedim bulanık ve kötü çıkmış :))

Bunlarda Kullandıklarım.. Tek tek açıklayayım hemen :)

Soldan sağa ;
1.Pacific Gabrini pro vitamin parlatıcı yapıştırıcı ( 00 )
2.Flormar Nail Enamel ( 313 )
3.Carmina Nail Polish ( 10 )
4. (kutuda olanlar) Tırnak Taşlarım..
5. O bir çeşit boya fırçası ben daire yapmak için arkasını kullandım..
6.(ince olan çubuk ) O da bir çöp şiş Onunlada minik yuvarlaklar yapıp üzerine taş yerleştirdim :)


Ps: Taş yapıştırdığım her ojenin üzerine parlatıcı sürüyorum buda taşların düşmesini engelliyor ;)

Bir sonraki tasarımımda görüşmek üzere :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder